ABU - ASALKAN BUKAN UMNO

ABU - ASALKAN BUKAN UMNO

My Exchange Banner

create your own banner at mybannermaker.com!
Copy this code to your website to display this banner!

Outright online bookkeeping for just $9.99 / mo!

Saturday, May 14, 2011

Pole Dance Singapore 2011

Unknown | 2:22 PM | Best Blogger Tips

Do You Like This Story?



Aksi ghairah dua beradik



Rentetan dari artikel yang telah teman siarkan pada pukul  2.01 am

"KUALA LUMPUR: Dua beradik perempuan yang sedang asyik menari ‘tiang’ dengan aksi ghairah hanya mampu terdiam sebaik pusat hiburan itu diserbu masuk pihak berkuasa, malam kelmarin.
Dua beradik itu adalah antara lima yang ditahan dalam Ops Noda di pusat hiburan yang beroperasi di Solaris, Sri Hartamas, di sini."


DiMalaysia saperti semua orang tahu bahawa perbuatan atau pekerjaan saperti ini adalah salah disisi undang undang negara kita. Pekerjaan yang paling hina dan tidak bermaruah dari satu sudut kerana kita hidup dalam suasana berbagai bangsa dan ugama.Maka untuk bersikap adil kepada semua bangsa dan ugama, Malaysia telah mengharamkan perbuatan atau pekerjaan saperti ini.

Tapi lain pula bagi negara negara luar. Mungkin ada yang mengharamkan dan kebanyaknya mungkin menghalalkan perbuatan atau pekerjaan ini.Contohnya, Negara singapura telah mengadakan satu pertandingan Menari tiang baru baru ini yang mana telah mendapat sambutan hangat dari berbagai negara untuk menyertainya.

Pertandingan ini telah dimenangi oleh peserta dari Indonesia. Persoalannya bagaimana Indonesia sebuah negara yang penduduknya ramai dari gulongan dan  beragama islam membiarkan perkara saperti ini berlaku. saksikan clip video dimana peserta Indonesia sedang beraksi denga tarian tiangnya.



 

May 13, 2011
Yohanna danced her way to victory with an amazing display of athleticism, rhythm and aerial moves that earned her top marks from judges.


Duration: 3 min 54 sec





Recent Comments

Blogger Gadgets